Marketing Internetowy TikTok – Jak zacząć?
Chcesz zacząć promować swój własny interes na TikToku? Nie wiesz jak to wykonać ani pojęcia? Nie martw, się właśnie ten artykuł powstał, z taką myślą.
TikTok to nie jest już aplikacja, która służy do rozrywki wśród całej młodzieży, ale jest to też skarb do marketingu i włączenie kolejnego social media do Twojego interesu. Wystarczy po prostu zrozumieć podstawę TikToka i jak ją wprowadzić do Twojej niszy.
Pamiętaj, że ten social media wzorowany jest tylko na krótkich do maksymalnie 3 minut filmiku, który zostanie wypuszczony w świat i on w tym czasie musi zachęcić do oglądania i do sprzedaży, jak to zrobić? Z niego się dowiesz jak to zrobić. Zaczynajmy!
Dobrze, więc zacznijmy od jednego z dobrych przykładów, jakich jest firma Sweet Factory Store. Zaczęli oni promocję już nie tylko na Facebooku, jak i Instagramie, bo dostrzegli potencjał na TikToku. W okresie zaledwie 30 dni ich profil zaczęło obserwować ponad 2200 osób. Jeden z dodanych filmów w danym momencie publikacji osiągnął aż 100 000 wyświetleń, sporo prawda?
Po trzech miesiącach całego działania ich na TikToku profil zyskał, aż 30 000 obserwujących a ich filmiki zaczęły, zdobywać po 500 tysięcy wyświetleń każdy, a czasem i więcej.
Oprócz długoterminowego budowania takowej świeżej marki można też jednak wykorzystać szybki i momentalny moment finansowy widoczny w ów sklepie internetowym. Dobrze skonstruowana publikacja przyniesie bardzo duże wyświetlenia.
Jak tego dokonać?
Wystarczy zacząć budować świadomą markę, ale, jak i zarazem dokonywać wiele czynności pobocznych, które pomogą wykorzystanie wszystkich portali społecznościowych. Między innymi tutaj właśnie przychodzi TikTok.
Zacznij generować dobre wyświetlenia.
Pierwszą sprawą, jaką musimy tutaj wykonać to założyć darmowy profil. Dodać zdjęcie profilowe może być to logo firmy.
Dodajemy opis i dodajemy link do strony www czy też sklepu.
Musimy zastanowić się nad dodaniem pierwszego filmiku, który wpłynie mocno na rozwój firmy. Dodanie prawidłowego opisu, jak i dodanie odpowiednich hashtagów one pomogą.
W filmie warto przedstawić firmę, jak i zarazem przedstawienie oferty w ciekawy i intrygujący sposób.
Dodatkowymi dobrymi metodami będzie:
– Płatna reklama na TikToku.
– Wezwanie do działania.
– Odpowiadanie na komentarze.
– Dobrze dobrane hashtagi.
– Dobrze dobrany opis.
– Dobrze wyglądający profil.
– Dobra jakość aparatu.
Wpłynie to dobrze na takową właśnie formę promowania. Pamiętaj, TikTok to jedna chwila raz wyjdzie, raz nie. Warto, więc publikować od 5 do 10 TikToków dziennie. Pomoże, to na zwiększenie szans poprzez częstą aktywność na tym portalu społecznościowym co pomoże, algorytmowi Ciebie zacząć promować!
Z pewnością nie każdemu przypadnie do gustu ta platforma społecznościowa, ale jest w niej potencjał na znalezienie nowej niszy odbiorców.